2013. április 19., péntek

Swag-ler and One-ler


Uramisten, de imádom Swag-lert és One-lert. Nos, igen, mint említettem az amerikaiak nagy kedvence a Once-ler. Más nevekkel is elhalmozták, és jelmezekkel öltöztették fel ezt a helyes karaktert. Van Voodooonce-ler, meg Puncake-ler meg még sok más ezer. Ezek közül talán a két leghíresebb a Swag-ler, meg a One-ler, de ez nem biztos. (Én például a Voodooonce-lert szeretem a legjobban, meg a Steampunk-lert) Van egy hihetetlenül tehetséges művész, aki nagyon jól rajzol. Ő nagyon sokszor lerajzolta őket, ő adta az ötletet, reggelenként a Sonny a sztárjelöltet nézem a Disney csatornán, és ott láttam ezt a kis párbeszédet. Tökéletesen illett ide. Remélem, most már másodjára is kedvet adtam a Lorax című filmhez, és pár művészi alkotáshoz J.
                      
Voodooonce-ler:

Inspiráció (CatnipPacket):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése