2013. április 2., kedd

Képregény


Imádom a képregényeket. Szerintem legtöbbetek ismeri a Scott Pilgrimet. Én most vettem meg, és egyszerűen hihetetlen. Sokkal rosszabbra számítottam.
Van egy nagyon tehetséges művész, aki rengeteg érdekesebbnél érdekesebb képregényeket rajzol. A Warrior-U, http://warrior-u.com/, ami engem a legjobban megfogott, mondjuk, kicsit idegesít, hogy a legizgalmasabb résznél sokat váratja az olvasókat.
Amelyikeket a legjobban szeretem, azok, amiken a történet maga olyan, ami akár veled is előfordulhatott, csak kicsit maga a cselekvés ki van figurázva, például:http://shetlandbaby.deviantart.com/art/Too-Weak-143406897
Úgy döntöttem egy külön kis oldalt nyitok (felül) ennek a képregény sorozatnak. A saját életemből csípett jelenetekkel, kitalált személyekkel.
Ui.: Ha valaki nem tudná elolvasni, lent van a párbeszédek. A fehérpólós lány: Lány1, a kockás pólós lány: Lány2, Rudolf, és a felhő pólós srác: Fiú



Lány2: Szóval milyen volt a síelés?
Lány1: Nagyon, nagyon jó volt!
Rudolf: Odaadod a dínót?
Lány1: Szia, Rudolf
Lány1: Még mindig jártok Csengével?
Rudolf: Á, az már a múlté!
Lány1: Na és ki lesz a következő?
Rudolf: Ó, tudod te azt jól!
Lány1: Ezt meg hogy értsem?
Rudolf: Ó, nem kell ez az egész!
Lány1: Rudolf, még mindig nem értem!
Rudolf: Ne légy már ilyen szégyenlős!
Fiú: Mit keresel annyira?
Lány2: Egy dínós kulcstartót.
Fiú: Nem ez az?
Lány2: Ó!
Lány2: Jaj, nagyon köszönöm!
Fiú: Szívesen!
Rudolf: Hát azt, hogy tetszem neked!
Lány1: Hogy mi?
Lány1: Ezt meg kimondta? Meghalsz, öcsi!
Lány2: Lemaradtam valamiről?
Rudlolf: Köszi a dínót!
Lány1: *sóhaj*
Fiú: Nyugtató zene?
Lány1: Igen, az most jól jön! 
THE END 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése