2013. április 27., szombat

Kuroshitsuji Adventure Time stílusban

Nemrégen láttam egy nagyon jó animét. Két évados volt így minden nap néztem két részt. Kicsit megszállottja voltam, így idegesítő lehetett a rajongásom felőle a családomnak, de persze három kedves barátommal mégis tudtam beszélni róla. Még régebben láttam az Ouran Host Clubbot, amit még mindig nagyon szeretek, de most ez nálam a best!
Na, elég a titokzatoskodásból, és az össze-visszabeszélésből. A sorozat a Kuroshitsuji. Csak dióhéjban mondom el, hogy miről is szól, mert nagyon-nagyon-nagyon hosszú lenne az egészet felvázolni. Elég legyen annyi, hogy van egy fiú Ciel Phantomhive, egyedül él a volt családjának a házába az inasával, Sebastiannal (egy démon és Ciel lelkét akarja), a házvezetőnőjével, szakácsával, kertészével, és egy öregemberrel. Ciel az angliai királynőnek a magán detektíve (ahogy Sherlock is, lehet, hogy ezért is tetszett annyira) és minden gyilkosságot kinyomoz. Közben Grell a halálisten is belefolyik a történetbe, meg egy kutya, és az Undertaker :D (mindig megnevettet)  meg persze még rengeteg furcsábbnál furcsább szereplő.
Huh, ennyi elég is. Nekem a kedvencem Drossel Keinz (vagy Cainz), aki a 12. és 13. részben kislányokból babahadsereget csinál és elrabolja Ciel barátnőjét, hogy őt is belerakja a gyűjteményébe.
Ez a rajz kalandra fel stílusban van rajzolva.

Inspiráció:
 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése