2013. április 21., vasárnap

Speed of love


Mint minden egyes ember, én is zenét hallgat. Ez egy teljesen normális dolog. Velem viszont ez úgy van, hogy ha nem hallgatok rajzolás vagy tanulás közben zenét, akkor nem is menne a kettő. Saját magam írok magamnak CD-ket és díszítem ki a tokjaikat. Mindenféle zenét imádok, kettő kivételével, a rappet (abból is van jó, de általában nem bírom) és a ROSSZ remix (abból is van jó, de ritka). A kedvenc énekesem Owl City. Ha viszont a kedvenc együttesem felől érdeklődtök, nem tudok mit mondani igazán, mert nagyon, nagyon sok van. Owl City egyik száma ihlette ezt rajzot. Adam Young sok érdekes inspirációt adott eddig nekem. Nagyon köszönöm neki. J Bárcsak élőben is megtehetném, de hát ő híresség én meg egy kisvárosi lány vagyok.
Ui.: Köszönöm mindenkinek a 41 like-ot a facebook oldalamon J.

Inspiráció:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése