2013. március 19., kedd

Természet hercegnője és egy kis köszönet!


Ebben a bejegyzésben egy rajzom elkészítését mutatom be.
Egy csomó tehetséges művésznél látok olyat, hogy lefotózzák lépésről-lépésre a rajzuk elkészítését. Úgy döntöttem én is így teszek.
Ehhez a rajzhoz csak zöldet és annak pár árnyalatát használtam, és hogy az egész kicsit még extrább legyen hozzáadtam egy csipetnyi ezüstöt.
Ui.: Ebből is több lesz, mint az állatos rajzomnál. Mindegyik részletesen le lesz fotózva.

Köszönetnyilvánítás!
Nos, talán láttátok, felraktam egy képet ByeAlex oldalára, amin ugyebár ő szerepel.
Szeretném megköszönni a sok like-ot az ismerőseimtől, barátaimtól, családomtól, és az idegeneknek is. Ennyi like-ot még egy rajzomnál sem láttam. Szeretném ezt a rajzot nekik küldeni!




















És a végkifejlett, már scannelve:


1 megjegyzés:

  1. Ez.....nagyon jóóóóóóóóóóóóó!!!!! Király a blog, pedig még csak pár bejegyzést néztem meg! :)

    VálaszTörlés