2013. május 4., szombat

Régi dolgok


Úgy döntöttem kirakom a régi dolgaimat, amikhez túl sok mindent nem szeretnék fűzni, de azt se akarom, hogy halomba gyűljenek, aztán meg ne tudjak velük mit kezdeni.
Azért mindegyikhez mondok valami keveset:
1. Profilkép. Az elkészítése volt nagyon érdekes. Filctollal rajzoltam egy kabátot, amihez rózsaszín és a kék színeket használtam, azután vizet csöpögtettem rá, és egy másik lapra nyomtam. Utána persze megcsináltam a lányt (magamat), ennyi.
2. Szerelem. Hűha, ez tényleg nagyon, nagyon régi. Még az asztalom alól húztam ki (szó szerint). Csak egy egyszerű kis szerelmes történet, semmi több.
3. Sherlock macska és John süni. Az őrült fanok, már állatokba is megcsinálták őket, úgy tűnik én is ennyire őrült vagyok! J
4. A jéghercegnő. Azt hittem megjön a kedvem még olyat csinálni, mint a Természet hercegnője (aminek mostanság nagyon nagy sikere van), de sajnos tévedtem. Eredetileg három vagy négy lett volna.
5. Loki. Egyik Lokiőrült barátnőmnek csináltam, meg persze nagyon szeretem őt, ezért nem állhattam ki azt, hogy ne rajzoljam le.
6. Malac Királylány. Random ötlet volt, a rózsaszín lapomra szerettem volna valamit, és ez jött ki.
7. Rapunzel puzzle. Rajzórai feladat volt, és szerdán már azon gondolkoztam, hogy azon a pénteken, amikor egyedül voltam otthon, mit nézek majd meg, és biztos voltam abban, hogy az Aranyhaj benne lesz a pakliban.


Két művész is megkérdezte, hogy lerajzolhatja-e a Természet hercegnőjét az ő stílusában, az egyik ezt alkotta: 
övé és az enyém 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése