2013. május 18., szombat

Régi dolgok 2.


Egy újabb régi dolgok halma:

  1. Ezek a rajzok egy olyan időszakomba voltak, amikor valahogy egy zombi barelináról álmodtam, kicsit bonyolult a történet elmagyarázása, majd hamarosan újrarajzolom, és akkor elmesélem miről is szól maga a történet.
  2. Ez a két rajz még két nagyon aranyos kis zeneszámhoz készültek, a Picture Perfect Ponyhoz, [video link]:http://www.youtube.com/watch?v=sDdL4z5qfr4 és a Who’s got your money, [video link]:http://www.youtube.com/watch?v=ikpsNi6T4Ho
  3. A barátnőmnek csináltam, aki még két barátjával egy 1D-s fanfiction-t írtak, és én is beleolvastam és adott egy ihletet J
  4. Egy másik művész barátnőmnek készült, imádja a Narutot, Adventure Time-t és a Kis Herceget
  5. Egy rajzórai munka volt, de nem egészen így, de azért elfogadta a tanár (Bolond a tanárunk)
  6. Egy kis Pinkie Water Melon, még régebben meséltem róla




Egy újabb nagyszerű rajz ugyanattól a művész bromtól (brother rövidítés, aki ezt nem tudta vessen magára)

Övé:                                                                          Enyém:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése